کسب نماد اعتماد الکترونیک & لوگو سامادهی وزارت ارشاد توسط مجوز آهنگ
با سلام و درود خدمت شما هنرمند و بازدید کننده گرامی
از انجاییکه امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی از یک سو و از سوی دیگر اهمیت امنیت در خرید خدمات و برقراری ارتباط مطمین دوطرفه بین مشتری و عرضه کننده خدمات و محفوظ ماندن اطلاعات شخصی مشتری نزد ارایه دهنده خدمات یا مشتری به یک امر مهم تبدیل شده و همچنین به دلیل سو استفاده های فراوان و خلف وعده توسط وبسایت هایی که به دروغ درصدد کسب اعتماد مشتری می باشند و هر آن ممکن است پاسخگو نباشند از همان اول واجب دانستیم مقدمات اعتماد بیشتر مشتریان را فراهم سازیم .
بطوریکه تعداد کثیری از مشتریان به دلیل سو استفاده های مالی از اموالشان و استفاده از اطلاعات شخصی و مدارک شناسایی شان بعد از اشنایی با کارشناسان ما جهت اعتماد خواهان ارایه مدارکی دال بر اعتماد بیشتر انها شده اند و کارشناسان مجوز اهنگ هم به دلیل انبوه درخواست های مشتریان جهت احراض هویت موسسه و پرداخت امن انها کسب نماد اعتماد و لوگو ساماندهی را واجب دانستند . بدین ترتیب در مرداد ماه سال 99 وبسایت مجوز اهنگ بعد از احراز هویت مدیر موسسه و امور مربوط به سایت و موسسه (به دلیل اینکه این کسب و کار کمتر شناخته شده است و جز اولین نفرات می باشیم که بصورت اینترنتی خدمات مجوزات هنری را ارایه مینماییم ) پس از طی مراحل مختلف موفق به کسب نماد اعتماد الکترونیک جهت پرداخت ها مالی امن تر برای مشتریان خود و کسب
لوگو ساماندهی وزارت ارشاد و ثبت وبسایت در مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت شناسایی وبسایت گردید .
بدین ترتیب شما مشتریان و هنرمندان عزیز میتوانید ازین پس با اطمینان خاطر و خیالی راحت در مورد مراودات مالی و ارایه مشخصات شنایی خود به اخذ خدمات از وبسایت مجوز آهنگ بپردازید.
در ادامه شما عزیزان را به مظالعه اطلاعاتی در مورد نماد اعتماد الکترونیکی و لوگو ساماندهی وزارت ارشاد و دلیل لزوم دارا بودن این نماد ها برای انجام خدمات جلب می نماییم:
1.1 نماد اعتماد الکترونیکی چیست؟نشانهاي است که منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونيکي صادر شده و به کسب و کارهاي مجازي (کسب و کار اينترنتي و موبایل) مجاز با هدف ساماندهي، احراز هويت و صلاحيت آنها اعطا ميگردد؛ اين نماد پس از بررسي درگاه (وبسایت) و احراز هويت و صلاحيت مالک (حقيقي يا حقوقي) آن براي مدت يک سال صادر ميگردد.
1.2 نماد اعتماد تا چه مدت اعتبار دارد؟در حال حاضر نماد اعتماد اعتبار یکساله دارد.
1.3 ستارههای نماد اعتماد به چه معنیاست؟سطح اعتماد و کیفیت عملکرد وبسایت را نشان میدهد. تعداد ستارههای بالاتر، نشاندهنده سطح بالاتر اعتماد و کیفیت بهتر عملکرد وبسایت است.
1.4 نماد اعتماد بدون ستاره چیست؟نماد اعتماد الکترونیکی (بدون ستاره) با هدف تسهیل فرایند اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کارهای اینترنتی کوچک و نوپایی که موفق به رعایت تمامی الزامات تعریف شده در فرایند نماد اعتماد الکترونیکی نشدهاند، اعطاء می شود.
1.5 آیا نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کارهای فعال در شبکههای اجتماعی و پیامرسانها نیز تعلق می گیرد؟بله. در حال حاضراعطای نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کارهای فعال در شبکههای اجتماعی و پیامرسانهای مجاز نیز تعلق می گیرد. کلیه فعالان کسب و کارهای الکترونیکی در شبکههای اجتماعی و پیامرسانهای مجاز ، جهت ثبت نشانی فعالیت خود و آغاز فرآیند اخذ نماد اعتماد الکترونیکی می توانند با مراجعه به سامانه نمادو ایجاد حساب کاربری، اقدام به ثبت نشانی فعالیت خود در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها نمایند. همچنین کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیز میتوانند با ورود به پنل کاربری خود، از قسمت افزودن شناسه اقدام به ثبت نشانی فعالیت خود در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها نمایند.
1.6 آیا قبل از دریافت نماد اعتماد، استفاده از عکس نماد اعتماد در سایت اشکالی دارد؟بله. نشانه نماد اعتماد الکترونیکی یک علامت دولتی است وهرگونه جعل وسوء استفاده از آن علامت ممنوع و مشمول احکام جعل علامت دولتی است . استفاده از تصویر نماد به جای نشانه آن مصداق جعل می باشد و ضمانت اجراء کیفری دارد.
1.7 چه اطلاعاتی درباره کسب و کار اینترنتی مربوطه در پروفایل لوگوی نماد نمایش داده میشود؟در صورت احراز شرایط دریافت نماد اعتماد و اخذ این مجوز، اقلام اطلاعاتی زیر به صورت عمومی در پروفایل شما در معرض دید بازدیدکنندگان قرار میگیرد: نام کسب و کار، آدرس وبسایت، وضعیت اعتبار نماد اعطا شده، نام صاحب امتیاز، آدرس کسب و کار، تلفن ثابت و پست الکترونیکی.
لوگو ساماندهی وزارت ارشاد
ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی به عنوان مرجع احراز هویت مدیران تمام پایگاههای اینترنتی بوده و وابسته به مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. تمامی اطلاعات ثبت شده سایتها در این ستاد در کارگروه تعیین محتوای مجرمانه مورد استفاده قرار میگیرد. طبق آخرین اطلاعیه در صورتیکه مشخصات مدیر یک سایت در ساماندهی ثبت شده باشد، چنانچه وی در اسرع وقت نسبت به حذف محتوای اعلام شده از طرف ستاد، اقدام نماید، سایت او فیلتر نخواهد شد.
چرا باید کسب و کار اینترنتی خودمان را در ستاد ساماندهی ثبت کنیم؟
با توجه به این که در سامانه جدید ستاد ساماندهی به کاربران احراز هویت شده یک لوگو اعطاء میشود، نمایش این لوگو در وبسایت شما باعث اعتمادسازی بیشتر برای کاربران خواهد شد. البته تا زمان درج این مطلب ثبت مشخصات سایت در این ستاد الزامی است، اما دریافت و نمایش لوگو الزامی نیست. اگر چه هنوز وبسایتهایی وجو دارد که در این ستاد ثبت نشدهاند، طبق اطلاعیههای این ستاد بزودی همه آنها ملزم به ثبت مشخصات خود خواهند شد.
کدام دسته از سایتها باید در ستاد ساماندهی ثبت شوند؟
تمامی سایتهای فعال ایرانی صرفنظر از نوع و موضوع فعالیت اعم از تجاری، شرکتی، شخصی، فرهنگی یا دولتی ملزم به ثبت مشخصات خود در این سامانه هستند و از لحاظ نوع و موضوع فعالیت تفاوت خاصی بین آنها وجود ندارد. لازم به تذکر است که نشان ستاد ساماندهی با نماد اعتماد الکترونیک متفاوت است. برای سایتهایی که فعالیت تجاری ندارند نیازی به دریافت نماد اعتماد الکترونیک نیست.